czwartek, 5 stycznia 2012

Ziaja maska intensywnie wygładzająca

Jak powszechnie wiadomo kosmetyki firmy Ziaja są tanie i bardzo skuteczne.
Pod moją lupę tym razem trafiła maska do włosów. Byłam trochę sceptycznie do niej nastawiona.
Myślałam, że za taką cenę cudów spodziewać się nie można.
Opis produktu z opakowania:
Skoncentrowany preparat o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Doskonale wygładza otwarte łuski włosów. Dodaje blasku od nasady aż po końcówki. Aktywnie nawilża i uelastycznia włosy. Nadaje włosom wyjątkową miękkość. Zawiera prowitaminę B5 i proteiny jedwabiu.


Jak widać na opakowaniu zapłaciłam za nią 5.95zł
Dodaję ona połysku i zdrowy wygląd moim włosom. Ma przyjemny zapach (strasznie nie lubię zapachowych odżywek ponieważ boli mnie po nich głowa). Kolejnym plusem jest CENA!
Jej konsystencja jest dosyć rzadka i szczerze nie wiem czy jest to plus czy minus;( Jest dosyć wydajna używam jej do drugi dzień, jest jeszcze pół pojemniczka a mam ją 2miesiące (muszę dodać, że moja bratowa też jej używa). Niestety nie mam cierpliwości żeby trzymać ją na głowie 3-5minut.
Ogólnie:
+cena
+zapach
+włosy się błyszczą
+nie obciąża włosów
+wydajność
-konsystencja

7 komentarzy:

  1. Muszę ją koniecznie wypróbować, jak tylko skończę odżywkę Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny :)

    Szczerze mówiąc to nigdy nie widziałam jej w sklepie, albo jest dobrze ukryta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie używałam ale wiem że Ziaja jest świetna :) Na żadnym ich kosmetyku się jeszcze nie zawiodłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. goskaaa ja się niestety zawiodła . Balsam do ciała z serii blubel. O tym napisze w następnym poście

    OdpowiedzUsuń
  5. A mogłabyś podać pojemność opakowania ?? Będę musiała poszukać tej maski u siebie w sklepach i ją sprawdzić :)

    Jeśli masz ochotę i czas, zapraszam na bloga :)
    http://wizazmojapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki śliczne za informacje :) To faktycznie opłaca się kupić tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą maskę i też polecam! Dzięki za komentarz i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń