czwartek, 22 grudnia 2011

Blubel mydło pod prysznic


Blubel mydło pod prysznic.
Pielęgnuje, skutecznie zmiękcza i wygładza naskórek.
Intensywnie nawilżają skórę zapobiegając nadmiernej utracie wody.
Zapewnia uczucie przyjemnego relaksu i aromatycznego orzeźwienia.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Cocamide DEA, Coco Glucoside, Panthenol, Propylene Glycol, Fragaria Vesca (Strawberry) Fruit Extract, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract, Polyquaternium-10, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Polysorbate 20, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Parfum, Linalool, Alcohol, Citric Acid, Cl 17200 (27.07.2009)

Cena: ok. 7zł / 500ml
Moim ulubionym jest "Żurawina i poziomka". Ma cudowny zapach, piękny kolor. Ładnie się pieni i dobrze myje.Ma dużą pojemność. Czasami mam wrażenie, że nigdy się nie skończy, co jest zdecydowanym plusem.
PLUSY:
+ładny zapach
+duża pojemność
+fajnie się pieni
+dobrze myje
+cena
MINUSY:
-plastikowa butelka, która łatwo ulega pognieceniu
A wy stosujecie, któryś z tych mydeł? Jak wam się podobają?

12 komentarzy:

  1. Miałam żel masło kakaowe, który mnie wysuszył i już nigdy więcej nie kupiłam żelu Ziaji

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię Blubele. Szczególnie żurawinowy i jabłkowy gł. za zapach. Posiada zero wartości dobroczynnych dla skóry. Taki ot zwykły przeciętniaczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie miałam nigdy tego żelu, ale ogólnie bardzo lubię kosmetyki z ziaji ;D

    P.s. Również dodaję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszka, też uwielbiam ich kosmetyki. Ostatnio dorwałam maskę do włosów za 6zł. Dzisiaj może dodam posty odnośnie tej maski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam ;) zapachy mają swietne ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, będzie mi miło, jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapachy urzekają najbardziej!
    pozdrawiam kosmetyczkakamili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam, z chęcią wypróbuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam poziomkowy, super pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. używałam jakiś czas temu i byłam z nich zadowolona , może je dostać w Rossmannie - często są w promocjach.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja je bardzo lubię, miałam już kilka zapachów, np oliwkowe, gruszkowe, poziomkowe, maziajki ciasteczkowe i cola :)

    OdpowiedzUsuń