środa, 21 grudnia 2011

Nivea Vitamin Shake


        Innowacyjna pomadka NIVEA® VITAMIN SHAKE łączy intensywnie nawilżającą formułę z ekstraktami owoców bogatymi w witaminy, tak by Twoje usta były gładkie, podkreślone i wyglądały zdrowo.

       Działanie

  • Intensywnie nawilża dzięki zawartości witamin C i E oraz prowitaminy B5
  • Nadaje ustom delikatny odcien i apetyczny owocowy zapach
  • Chroni przed promieniowaniem UVA i UVB
    Składniki:
    Polyisobutene, Ricinus Communis Seed Oil, Octyldodecanol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Hydrogenated Polydecene, Candelilla Cera, Butyrospermum Parkii Butter, Cera Microcristallina, Isopropyl Palmitate, Synthetic Wax, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Persea Gratissima Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Rubus Idaeus Juice, Vaccinium Macrocarpon Fruit Juice, Panthenol, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Aqua, Glycerin, Neohesperidin Dihydrochalcone, BHT, Glyceryl Stearate, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Aroma, CI 77891, CI 15985, CI 15850, CI 45380.
    Opinia:
    Pomadki firmy Nivea są moimi ulubionymi. Co prawda często je gubię przez swoje roztargnienie.
    Trafiłam na tą pomadkę w promocji w Rossmanie. Ponieważ lubię nowości zaryzykowałam. Muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona. Pomadka ma piękny zapach! Ślicznie wygląda na ustach dodaje im blasku. Działanie odpowiada zapewnieniom producenta. Szybko się ją "zjada" ale dla mnie to plus bo mogę często po nią sięgać i patrzeć na jej piękną fakturę i mozaikę.
    Szczerze mogę polecić ten produkt.
    Cena: ok. 8zł

8 komentarzy:

  1. Gratuluje założenie bloga i życzę powodzenia w jego prowadzeniu.

    Pamiętaj żeby przy podawaniu jego adresu pisać com a nie pl.

    xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię pomadek Nivei, ale tę pewnie też kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cAŁKIEM fajna! ja lubię pomadki z nivei!
    pozdrawiam _ obserwuję
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą pomadkę i szczerze uwielbiam!:)
    Dziękuję za tak miły komplement:) Odżywek oczywiście używam, Hean, Simple Beauty a moją ulubioną jest Wibo z Rossmanna z jedwabiem:).
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga:) Ja oczywiście dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam tą pomadkę i za każdym razem mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym się na nią skusiła... ;D

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Miała kiedyś niebieską i różową, ale teraz przerzuciłam się na balsamy do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ja :) A ten zapach mmmmmm.... :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń