piątek, 6 stycznia 2012

Golden Rose Classics Charming nr. 62


Mam do zaprezentowania lakier do paznokcie firmy Golden Rose. Jest to nr 62. Muszę od razu powiedzieć, że kocham lakiery do paznokci. Dzięki nim w łatwy sposób można zmienić każdy strój. Nie wymaga też dużego wkładu pieniędzy. Lakier wytrzymuję bez odprysków 3dni. Nakładam zawsze na niego bezbarwny lakier. Aby przykryć idealnie paznokcie potrzebne są 3 warstwy;/ Ale szybko schnie 10minut i gotowe;) 2warstwy też ujdą.
Podsumowując:
+ładny, modny kolor
+cena (ja zapłaciłam 3,60zł)
+dostępność(małe drogerie, sklepy i wyspy firmowe, sklep on-line)
+szybko schnie
-z racji tego, że trzeba nakładać 3warstwy jest trochę mniej wydajny
Za te pieniążki myślę, że jest wart spróbowania.
A co wy myślicie o lakierach do paznokci z Golden Rose?

6 komentarzy:

  1. źle się czuję w takich odcieniach lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kolorek ;)
    Mam kilka lakierów Golden Rose i uważam,że są całkiem przyzwoite.

    Dodaję cię do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię lakiery z GR :) bardzo fajne i przy tym tanie :) śliczny kolorek :)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Jeśli masz ochotę zapraszam na moje rozdanie, w którym można wygrać dowolnie wybrany kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń