wtorek, 10 stycznia 2012

Garnier, Intensywna pielęgnacja bardzo suchej skóry, Regenerujący krem do rąk zniszczonych



Regeneruje i odżywia zniszczoną skórę dłoni. Zawiera alantoinę, znaną ze swych właściwości regenerujących, glicerynę, która chroni ręce oraz czynnik filtrujący, który zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry dłoni.

Skład: aqua, water, glycerin, peg-2 stearate, cetearyl alcohol, oleth-12, stearyl alcohol, dimethicone, allantoin, disodium edta, ethylhexyl methoxycinnamate, glycyrrhetinic acid, sodium methyl cocoyl taurate, bht, sodium chloride, imidazolidinyl urea, methylparaben, propylparaben, parfum/fragrance, ci 14700, red-4, alpha-isomethyl ionone, benzyl benzoate, benzyl salicylate, butylphenyl methylpropional citronellol, geraniol, hexyl cinnamal, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, limonene, linalool

Cena: ok. 7zł / 100ml
Moja opinia:
Ostatniej zimy borykałam się z problemem suchych dłoni. Skuszona kolejną promocją w Rossmanie wrzuciłam do koszyka ten krem. Z natury nie lubię kremów(trafiałam na tłuste, klejące się). Ten jest zupełnie inny. Doskonale nawilża, pozostawia delikatną smużkę, która w niczym nie przeszkadza. Dzięki niej czuję, że dłonie są nawilżone.
Plusy:
+działanie<3
+zapach
+cena
+wydajność
+miła konsystencja
Ogółem:
Jest to mój hit. Jedyny krem, który w pełni mnie satysfakcjonuje. Mam go zawsze w torebce.
Co o nim sądzicie? Miałyście go ? Może macie jakieś inne ulubione swoje kremy? Zapraszam do komentowania;)

16 komentarzy:

  1. Ten krem to też mój hit, ładnie delikatnie pachnie i nawilża... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty Garniera. Tego kremu jeszcze nie miałam, narazie jestem zakochana w kremach Ziaji Kozie Mleko pomimo, że nie są super nawilżające.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go kiedyś i również byłam zadowolona. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ogólnie chwalę produkty garniera, ten krem miałam i też go bardzo mi odpowiadał. Super blog, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam ale chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A znasz coś może do suchej skóry na szyi z garniera? No i na łokciach ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale słyszałam wiele dobrych opinii;)

    OdpowiedzUsuń
  8. NIE MIAŁAM :)
    ale kusisz żeby go mieć :))

    OdpowiedzUsuń
  9. mam kilka kremów obecnie w użyciu, eveline, garnier, crafterie. przyznam, że najlepsze nawilżanie dla mnie oferuje crafterie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie też jest hitem, lubię także balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten krem do rąk i balsam do ciała z tej serii <3 :)

    OdpowiedzUsuń