środa, 11 stycznia 2012

Oceanic, AA Skóra Pod Kontrolą, Girls, Antytrądzikowy tonik matujący


Producent o produkcie:
Tonik powstał z myślą o skórze na której często pojawiają sie zaskórniki i do nadmiernie błyszczącej sie cery.
Dzięki odpowiednio dobranym składnikom tonik doskonale odblokowuje
pory, oczyszcza i odświeża skórę.

Cena: 14zł / 200ml
Opinia:
Jestem dosyć oszczędną osobą. Dużo kosmetyków kupuję ze względu na cenę. Tak było i z tym produktem. Skusił mnie swoją promocyjną cena i oczywiście marką. Mam do niego mieszane odczucia. Raz go kocham i tylko jego bym używała. Następnym razem go olewam. Nie kojarzę z nim jednak bardzo negatywnych wspomnień. Tonik dość dobrze oczyszcza i matuję. Ma za to brzydki chemiczny zapach.
Plusy:
+matuję
+oczyszcza
+cena
+dozownik
Minusy:
-średni zapach
-chyba nie do końca oczyszcza pory
Opinia końcowa:
Ogółem i jednym słowem: średniaczek. Nie kupię go ponownie ponieważ szukam jednak toniku, który pomoże mi poprawić stan mojej skóry(który nie jest taki zły, żeby tonik nie pomógł)
A wy jakie toniki polecacie? Czym się najczęściej kierujecie na zakupach?

10 komentarzy:

  1. Szczerze to pierwszy raz na oczy widzę ten produkt. Obecnie kończę hydrolat z Biochemii Urody i chce kupić tonik z Sorayi Care & Control Antybakteryjny, czytałam wiele dobrych opinii na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś nie mam przekonania do kosmetyków z tych "młodych" serii

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zawsze AA będzie kojarzyło mi sie z Kajah:D Ja kochana bardzo chwalę sobie tonik fresh essentials z garniera, ładnie pachnie, jest bardzo delikatny więc byłam przekonana że nic nie zdziała w sprawie moich pryszczy a jednak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam zel z tej serii i dla mnie tez sredni, wysuszal i srednio oczyszczal twarz

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesli chodzi o peeling Farmona to kosztuje okolo 16zl, ale ma 300ml i jest dosc wydajny ;) Nie jest tez moze jakims super zdzierakiem, ale warto kupic nawet dla samego zapachu, ktory moim zdaniem jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. polecam tonik Eveline Step 2, bardzo go sobie chwalę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja będę zamawiac z eucerinu :) Ponoc świetny.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie kupuję tego typu drogeryjnych kosmetyów. mam wrażenie że więcej szkodzą niż pomagają.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie spotkałam się z nim jeszcze nigdzie. ja polecam tonik bioaloesowy i ogórkowy z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sprawdź w aptece tonik Ziaja Med do łojotoku, trądziku z zielonym paskiem :) mam krem z tej serii i jest świetny

    OdpowiedzUsuń